2014. április 19., szombat

Dingli szirtek :)

Valamelyik nap azt gondoltam ideje lenne bejegyzést írni, mert már két hete nem tettem meg... Beléptem a blogra és láttam, hogy kereken egy hónapja jelent meg az utolsó beszámoló... Döbbenet, hogy rohan az idő :)
Mivel ilyen sok idő telt el, megint egy vegyes beszámoló várat magára. Viszont több mindent szeretnék megosztani, illetve a képeket is rendbe kell szednem és átválogatnom, így inkább történésenként írok egy bejegyzést.
Most elvileg :) van időm, mivel csütörtök óta tavaszi szönetünk van. Nekem egészen hosszú lesz a szabadság, legközelebb május 7-én megyek dolgozni... Pontosabban jövőhét pénteken beugrom, de az laza nap lesz. :) "Munka" után meg késő este irány Szicília egy egész hétre, onnan meg London pár napra juhhhhúúúú :)

Szóval Dingli szirtek. :) Ide mentünk kirándulni 3-4 hete. Két napra terveztük, barlangban alvással. Végül D. és én haza jöttünk az első nap végén, mert rettenet szél fújt, így annyira nem vágytuk szabadban tölteni az éjszakát. Elég későn indultunk, előtte lévő nap ugyanis elmentünk bulizni. Igen igen, én is :) Nagyon jól éreztük magunkat, mindenki boldog volt és vidám és felszabadult és jajjjj, nagyon nagyon klassz este volt!!! :) A klassz estéknek meg ugye az a(z egyik) következménye, hogy későn kel ki az ember fia az ágyból... Szegény többiek, akik nem mentek sehova, mondván fel kell kelni másnap a kiránrulás miatt, majdnem fél napot vártak ránk... Mondjuk az igazsághoz tartozik, hogy küldtünk üzenetet még éjjel, hogy az indulást délutánra toljuk, csak valamiért nem kapták meg...
Első nap a szirtekig elmentünk, csodálatos volt!!! (A többiek másnap tovább túráztak.) Maga az út is káprázatos, fent a magasban, mellettünk a beláthatatlan tenger, körülöttünk a természet <3











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése