2014. április 20., vasárnap

Kézműves vásár, St Peter's Pool :)

A múlthét hétvége nagyon mozgalmas volt, imádtam!!! :)

Először is lehetőségem adódott, hogy fogjam a fülbevalóimat, amiket még otthon készítettem és kiutaztattam magammal, és elvigyem őket árulni egy kézműves vásárba. A helyszín nem volt más, mint az 5 csillagos luxus hotel Vallettában, a Hotel Phoenicia. :)
Nagyon szép dolgokat lehetett összevásárolni, szerintem igazán minőségi termékeket. Én É-vel és M-mel árultam egy asztalnál. Magyar anyukák, itt élnek családostól. Nagy meglepetésemre nem csak mi voltunk magyar árusok. Egy hölgy saját maga által hímzett és varrott kalocsai mintás blúzokkal jött, egy másik hölgy az ezüst ékszereit hozta. É. vidám gyerekruháhat készít, varr és horgol :) M. káprázatos babákat varr, 100% kézzel varrot, még a hajszálakat is egyenként rögzíti, elképesztő! Gyönyörűek!!! :)




Nagyon hálás vagyok, ugyanis a Lányok (É és M) felajánlották, hogy szívesen árulják a fülbevalóimat, amennyiben van más programom. Éltem a lehetőséggel, ugyanis volt más dolgom. :)
Miután szombaton berendezkedtünk a vásárra, én eljöttem 1 óra körül, mivel bbq ebédet tartottunk egy másik szervezetnél. Ez csak a kezdete volt a szép élményeknek :)


Miután jóllaktunk , mindenki haza ment összepakolni és indultunk St Peter's Pool-hoz. Ez egy csodaszép tengerparti rész, közel Marsaxlokk-hoz. Nincs más, csak a tengerpart, a tenger, friss levegő, természet. Ehhez mi hozzáadtuk a remek társaságot, hálózsákokat, finomságokat, tábortüzet, jókedvet, így egy felejthetetlen emlék kerekedett belőle. :)
A fiúk begyűjtötték a fát a tűzhöz, ami utána egészen késő éjszakáig melegített minket. Jókat ettünk, beszélgettünk, és M-nak köszönhetően játszottunk. M-nak mindig van valami jópofa játék a tarsolyában, amivel előjön - legyünk bárhol. :)
Másnap reggel korán felébredtem, így kicsit el tudtam vonulni anélkül, hogy antiszociálisnak minősítsen bárki :). Felmásztam egy sziklára, onnan csodáltam a tájat, hallgattam a hullámok robaját, szívtam magamba a finom tengeri levegőt.
Aztán egyszer csak jött egy hatalmas zuhatag az égből, csodálatos volt!!! <3 Azt hittem nem lehet frissebb a táj, de az eső mégis frissebbé varázsolt mindent :)
Remélem most, hogy jön a jóidő, mégtöbb alkalmunk lesz ilyen élményeket szerezni, a szabadban aludni!

Felfedezzük a terepet - ez tényleg a Föld nevű bolygó?! :)


ágyazás. 6 matracon 10 ember keresztben, mint a heringek - legalább nem fáztunk :)

a fiúk nagy erőkkel gyűjtik a tüzelőnek valót :)

A. belobbantja a lángot :)

tádámm :)



ébredés után :)

reggeli eső után <3


'HAPPY' - BOLDOGOK VAGYUUUUNK :)


Ez a kép egy "csakúgyfotó" hétfő estéről:

I,D és B :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése