2014. április 21., hétfő

Húsvét, hétvége :)

Eljött a Húsvét ideje. Én teljesen meglepődtem, mennyire komolyan veszik az emberek itt Máltán ezt az ünnepet. Már egy hete teljes díszben voltak a templomok. Sőt, a házak ablakai is- telis-tele Krisztus szobrokkal és Szűz Máriákkal. Sokan kiállítást szerveztek a saját otthonukban, itt-ott életnagyságú szobrokkal - ingyenesen megtekinthetőek voltak.
Egyik reggel munkába menet még termékekkel volt tele a gyógyszertár ablaka. Mikor jöttem haza, már átvarázsolták:


Én pénteken Marsaxlokk-ba mentem, Ananda Marga elvonulásra. Akit ez bővebben érdekel, járjon utána :) Jógáztunk, meditáltunk, előadásokat hallgattunk. Mivel én ismerkedő fázisban vagyok, ezért nem maradtam végig, csak egy éjszakára. Jó és érdekes volt nagyon. Megjegyzem közel se tudtam meditálni :D

Egyik munkatársunk az egész hétvégét az elvonuáson töltötte, így ránk bízta a kutyusát. Jó nagyot sétáltunk vele szombaton, meg heverésztünk a parkban a parton. Különben Ravi egy véreb, hatalmas termetű , mély hangú, barátságtalan...



...Most már mindenki láthatja, hogy közel sem olyan, amilyennek leírtam :) Mindenkivel haverkodik, nem tud lenyugodni, szerintem borsószem van a fenekében. Nagyon viccesen ugat és állandóan el akarja kapni a cipőfűződet amikor lépkedsz :)

Tegnap nagy utcai "mulatság" volt Húsvét alkalmából.. Igazából tényleg inkább mulatságnak nevezném. MINDENKI az utcákon volt, gyerek-felnőtt ünnepi díszben, sokan sörrel a kezükben várták, hogy végighaladjon előttük a Krisztus szobor. A menetet fúvós zenekar előzte meg, utánuk jött a szobor, amit 8-10 férfi ember futva vitt végig az utcákon. Az esemény után megteltek a sörözők, éttermek, nagy zsivaj volt mindenütt... :) Mi is sétáltunk egyet I-vel és F-el. Mennyei fagyit ettünk, persze csak "kis" adagot... :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése