2014. január 12., vasárnap

Üzenet Anyukámtól

Hmmm... Érdekes dolog történt :)
Kezdem azzal a ténnyel, hogy Anyukámról azt kell tudni, hogy Ő igazából egy valódi Tündér! Mindkettőnknek júliusban van a születésnapja. (Most jön az "érdekes dolog" rész.:)) Mivel idén távol voltunk egymástól, képaslappal köszöntöttük a másikat. Nagyot mosolyogtunk, mikor kibontottuk a borítékokat - én pillangósat küldtem Neki, és meglepetésünkre a többszázas nagyságrendű választékból Ő is pillangósat választott nekem.
Amit én kaptam, abban nyomtatott üzenet is volt. Anya mindig olyat választ, amivel kicsit "csak hozzám" tud szólni, és a saját szavaival is kiegészíti, amitől még személyre szólóbb lesz az egész. Idén (vagyis most már tavaly:)) szerintem nem is gondolta, hogy mennyire megérint ez a néhány sor, és milyen intenzíven átélem majd a leírtakat. Persze nyáron még nekem sem volt elképzelésem róla! Százszor is elolvastam, azt kívánva, bárcsak így lenne minden... Aztán így lett :)
A nyomtatott rész:

"Ha tehetném, álmot küldenék Neked,
ezernyi színes szárnyú pillangót.
Már látom is, ahogy körberepdesnek
a szívárvány minden színében pompázva...
Lebbenjenek kezedre, szádra,
pihenjenek meg alvó arcodon
és simítsák mégszebbé életed.
Majd amikor felébredsz 
és egy mély lélegzetet veszel,
megízleled az elmúlt év ízét,
és megérzed a következő év csodáját.
Kívánom, hogy megannyi álmod váljon valóra!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése